Reklamace a vrácení zboží

Zásilka poškozená při přepravě:

Pokud jste obdrželi poškozený obal nebo zboží, sepište prosím neprodleně za přítomnosti kurýra protokol o poškození. Pořiďte také fotografii poškození (zabalená krabice, zboží po rozbalení, samotná krabice). To nám umožní zahájit reklamační řízení. Pokud zjistíte, že je obal poškozen, ale výrobek se zdá být bez závad, co nejdříve jej rozbalte a ujistěte se, že je vše v pořádku. Pokud zjistíte nějaké poškození, napište nám prosím na adresu info@mmgastro.cz.

Reklamace ostatních vad a závad výrobku:

Podle platné legislativy má podnik, který nákup uskutečnil, nárok na 12měsíční záruční dobu. V některých případech může být záruka delší, o čemž je zákazník informován na stránce produktu v internetovém obchodě. Pravidla nákupu spotřebitele jsou podrobně popsána ve všeobecných obchodních podmínkách.

Pokud zjistíte, že výrobek nefunguje, má vady nebo je nekompletní, informujte nás o tom co nejdříve. Reklamaci je nejlépe nahlásit pomocí formuláře nebo e-mailem na adresu: info@mmgastro.cz. V hlášení prosím popište podrobnosti o závadě. Přiložte prosím doklad o nákupu ve formě faktury s DPH. Pokud bylo zařízení instalováno autorizovaným servisním střediskem, přiložte prosím protokol o instalaci.

Podrobné podmínky záruky, reklamace a vrácení jsou popsány ve Všeobecných obchodních podmínkách.

Chybí nějaké součásti nebo díly výrobku?

Pokud jste zjistili, že některá součást nebo komponenta chybí, kontaktujte nás prosím telefonicky nebo e-mailem na adrese: info@mmgastro.cz.

Chcete výrobek vrátit?

Pokud chcete výrobek vrátit, vyplňte prosím formulář pro vrácení a vyčkejte na naši odpověď. Další pokyny vám poskytneme, jakmile váš požadavek zpracujeme.

Nezapomeňte prosím, že vrácený výrobek musí být bez vad, nepoužitý a zabalený v původním obalu.

Zboží můžete vrátit také vyplněním formuláře pro odstoupení od smlouvy (k dispozici zde), který musí být přiložen k vrácenému zboží. Přesnou adresu pro vrácení zboží naleznete ve Všeobecných obchodních podmínkách.

Nenašli jste v zásilce fakturu?

Fakturu vám zašleme e-mailem, jakmile bude vaše objednávka zpracována. Faktury k balíčkům nepřikládáme.

Nenašli jste návod k obsluze nebo montáži?

Návod k obsluze a montáži a záruční podmínky jsou přiloženy k výrobku. Pokud jste dokumenty omylem vyhodili spolu s obalem, kontaktujte nás prosím e-mailem na adrese info@mmgastro.cz. Chybějící návody vám zašleme e-mailem.

pixel